Gwarancja i zwroty

1. Na dostępny w naszym sklepie asortyment udzielana jest gwarancja według indywidualnych specyfikacji opisanych w karcie towaru lub karcie gwarancyjnej.

2. Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej, bezwzględnym warunkiem przystąpienia do rozpatrzenia roszczeń gwarancyjnych jest dowód zakupu (faktura lub paragon)

3. Zgodnie z przepisami dotyczącymi zawierania umów na odległość Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., Nr 22 poz. 271 z późn. zm.), Klient dokonujący zakupu jako konsument, ma prawo w terminie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość bez podania przyczyn, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.

4. Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, jaki otrzymał. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania i inne dokumenty.

5. Towar zwracany należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego za pomocą jednej z firm kurierskich, Poczty Polskiej lub dostarczyć go osobiście.

6. Wysyłany towar musi być należycie zabezpieczony – dodatkowy (oprócz fabrycznego) karton z odpowiednim zabezpieczeniem.

7. Do przesyłki należy dołączyć pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz kopię dowodu zakupu (faktura VAT, paragon). Należy również określić swoje oczekiwania w stosunku do sposobu rozliczenia zakupu – zwrot pieniędzy lub wymiana na inny sprzęt.

8. W przypadku uznania odstąpienia od umowy sklep zwraca należność w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy jeżeli kupujący spełnił wymagania określone w pkt. 3 – 6 niniejszego regulaminu.

9. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, w tym w skutek nieprawidłowego używania. W związku z powyższym, zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania i taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić Protokół Szkody (o którym mowa w Rozdziale III niniejszego Regulaminu) oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl